Fyfan...

....era jävla sopor, idioter, träbenta kärringar, blockmongon, sneknullade hästar, aids-barn och kukhuven. Avgå alla. Två döda dvärgar och en white russian skulle presterat bättre fotboll än er i dag. Jag är väldigt arg på er.

Hade live-rapportering via msn med Anton som inte såg matchen. Helsingborg vann med 2-0. Följande rapporterades:

Leoj - säger: (21.32.48)
vi kan ställa ut två plaststolar
Leoj - säger: (21.32.59)
de skulle kvittera

Och...

Leoj - säger: (21.36.20)
jag tror dif försöker spela håkky
Leoj - säger: (21.36.22)
eller bandy
Leoj - säger: (21.36.26)
eller tennis
Leoj - säger: (21.36.34)
de fan inte fotboll i alla fall

Strax efter...

Leoj - säger: (21.37.29)
i vilken sport sitter alla passningar i knähöjd?
Anton singel igen säger: (21.37.54)
curling?

Anton byter ämne till något helt oväsentligt...

Anton singel igen säger: (21.41.38)
fabbe e bartender på anchor denna vecka
Anton singel igen säger: (21.41.44)
ska du me

Men jag kan inte släppa matchen....

Leoj - säger: (21.46.12)
varför värvar dif världens två enda brassar utan teknik?



I morgon åker jag hem från Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0